|
|||||||
| Forsiden | Registrer | Forumregler | Blogger | Quotes | Chat | Medlemsliste | Søk | Dagens innlegg | Marker foraene som lest | Hjelp |
| Vis avstemningsresultater: Avstemning: | |||
| Hesje - The Anchorite |
|
2 | 8,70% |
| Henning - Jack |
|
10 | 43,48% |
| Menelya - Monschter |
|
11 | 47,83% |
| Stemmere: 23. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Kreativia - bot
Jeg er ikke en ekte person
Alder: 3
Rykte: 20
![]() |
En ny story artikkel er lagt til.
Konkurranse Sitat:
Sist endret av Menelya : 19. May. 2009 kl 21:30:05. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Alder: 22
Rykte: 2
![]() |
Usj, så korte frister da! Jeg skal levere oppgaven min 11. mai.. Men kanskje jeg greier å fikse sammen noe etter jeg har levert, hvis jeg orker å tegne mer da.. (selvfølgelig ^^)
Morsomt tema, har tegnet alt for lite monstre! |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Moderator
Konkurransestab
|
Sitat:
Men vi setter pris på tilbakemeldingen, og tar det til oss ![]()
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
![]() |
Hehe, synes forsåvidt det er greit med korte frister, jeg jobber best under press uansett! Det jeg mente var egentlig at det typisk nok var midt oppi travleste tida for meg nå ^^ Ellers synes jeg faktisk en uke er greit
![]() Satt i natt og pausedrodlet litt, så rekker nok faktisk å komme med et lite bidrag :3 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Moderator
Konkurransestab
|
Siden ingen andre tørr så får jeg kaste meg uti det
![]() ![]() The Anchorite
|
|
|
#9 |
|
Medlem
![]() |
Wah. Var så trøtt da jeg kom hjem etter oppgavelevering at jeg la meg og sov, og glemte fristen :P Jaja! Fine bidrag fra alle ^^ Får pønske ut noe til neste konkurranse!
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Moderator
Konkurransestab
|
Denne konkurransen stenges nå for bidrag, legg gjerne igjen en stemme i avstemningen øverst på siden.
Ny konkurranse er allerede oppe og går, takk for alle bidrag denne runden. Vi ønsker lykke til!
|
|
|
#11 |
|
Medlem
Rykte: 4
![]() |
Menelya sin var klart mest creepy! You got my vote
De andre to var også gode, men kombinasjonen "bak øye", "mange små ekle" og "allerede inni kroppen" var overveldene - UÆÆ! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
Konkurransestab
|
Etter et tett løp hele veien inn mot slutten tok Menelya en knepen seier over Henning, takk til alle som stemte på sin favoritt! Med bare en avgjørende stemme i overvekt kunne utfallet raskt blitt annerledes, men Menelyas effektfulle fremstilling av "øyeboerne" holdt til seier over en meget sterk konkurrent i Hennings 3d-skapning.
Vi gratulerer og ønsker lykke til også neste gang!
|
|
|
#14 |
|
Medlem
Sted: Hjemme
Alder: 20
Rykte: 3
![]() |
Gratulerer til begge to =)
|
|
|
#15 |
|
Administrator
Gründer
|
Så staselig!
Hurra, jeg likte Henning sitt monster best, men hurra fordet ![]() (Håper ikke Hennings monster kommer og spiser meg opp i søvne nå da ) |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
Grattis Menelya, velfortjent seier
Føler noen ganger at jeg har små troll på øyet når linsene mine tørker ut, så kan si jeg kjenner meg litt igjen hehe ![]()
DeviantART Nettsider til Inspirasjon Kreativia Blogg Innføring i Opphavsrett Kreativia Blogg Mine bilder her på Kreativia Tools of trade: Nikon D300, 16-85mm VR ED, CameraControlPro2, Adobe Design Premium CS4 MacBook Pro 15" |
|
|
|
![]() |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|