|
|||||||
| Forsiden | Registrer | Forumregler | Blogger | Quotes | Chat | Medlemsliste | Søk | Dagens innlegg | Marker foraene som lest | Hjelp |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#21 |
|
Moderator
Konkurransestab
|
Den hvitevaresiden kan umulig ha vært testet før lansering... eller etter lansering heller, for den del. Tro hvor lenge den har ligget ute halvferdig slik, om en i det hele tatt kan kalle den det.
|
|
|
#22 |
|
Medlem
Forward Motion
Rykte: 20
![]() |
Jeg fant dette på alle klasserom på skolen min, jeg.. vet ikke helt.. hva jeg skal si... Det er en offisiel plakat om inføring av nye regler. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Mrs Helpy Helperson
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem
Sted: Oslo
Alder: 20
Rykte: 3
![]() |
og her er plakaten etter innføringen (Den er ikke noe bedre)
![]() Jeg hater at ett minutts forseinkomming gir deg tre kvarters fravær D: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
Her er enda en god... vel i allefall en bit av en skikkelig crappy side :P
Ville lett ha leid bil her ... NOT! www.lingscars.com :P Liker spesielt den dårlig "paint" håndskriften som Ling bruker overalt ![]() PS : siden ser ut til å ha vunnet en pris for kommunikasjon og IT haha ... what!?
DeviantART Nettsider til Inspirasjon Kreativia Blogg Innføring i Opphavsrett Kreativia Blogg Mine bilder her på Kreativia Tools of trade: Nikon D300, 16-85mm VR ED, CameraControlPro2, Adobe Design Premium CS4 MacBook Pro 15" |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Oi, oi, oi, oi, oi...
http://www.belladesoto.us/ Viktig med politikk, men går det an å gjere det LITT oversiktleg? Arngrens ser ut som eit minimalistisk måleri i forhold.
|
|
|
#27 | |
|
Medlem
Sted: Gjerdrum, Akershus
Alder: 18
Rykte: 2
![]() |
Sitat:
|
|
|
|
#28 |
|
Administrator
Gründer
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Medlem
Sted: Bergen
Alder: 20
Rykte: 2
![]() |
Sitat:
Designet ser ut som typisk venstrehåndsarbeid i frontpage på en grå dag, ganske snedig at den faktisk er bygd opp med DIVs, kan jo se ut som om noen faktisk har kodet dette. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moderator
|
ikke bare er wrestling.no fatalt dårlig, men hvem i alle dager holder på med noe sånt :P Sjekk profilsiden ><
DeviantART Nettsider til Inspirasjon Kreativia Blogg Innføring i Opphavsrett Kreativia Blogg Mine bilder her på Kreativia Tools of trade: Nikon D300, 16-85mm VR ED, CameraControlPro2, Adobe Design Premium CS4 MacBook Pro 15" |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Vaktmestertjenester.no: http://vaktmestertjenester.no/
![]()
|
|
|
#32 |
|
Moderator
|
fy søren! Det er utrolig at slike firma faktisk går rundt
![]()
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem
Rykte: 4
![]() |
..kanskje fordi de bruker tid/penger på annet enn nettside :P (for den var grusom lol)
|
![]() |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|