|
|||||||
| Forsiden | Registrer | Forumregler | Blogger | Quotes | Chat | Medlemsliste | Søk | Dagens innlegg | Marker foraene som lest | Hjelp |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Har du eit ord du gjerne brukar, men som ikkje er i ordboka? Eller er det eit ord du rett og slett manglar (og kunne tenkt deg) i vokabularet ditt?
Legg det inn under her i ein template ála Ord Ordklasse Definisjon: Ting som betyr noko, blablabla I dagligtale:
Har som plan å ha minst éit prosjekt per subforum. Manglar per i dag 3D, Brukerfilmer og Scene (hjelp!?). Siste blogg: Norsk design i The Simpsons tanketom@twitter | tanketom@dåttnett Sist endret av tanketom : 08. Mar. 2010 kl 12:28:03. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Moderator
Fotosheriff
|
Eg saknar ordet backupere
Backupere (ev. bekkøpere på norsk ;P) Definisjon: Å ta sikkerheitskopi Eks: faen, eg har ikkje backupert i dag Litt meir useriøst: Definisjon: Ikkje still dumme spørsmål før du har søkt på internett. Eks. Har du googla det? = Kvifor stiller du dumme spørsmål, spessielt over nett, utan å ha prøvd å søke det opp på internett, din dust!!!!!!11111eineinein (her er det mogleg at ulike ordbøker vil gi ulike definisjonar)
- Sondre Sist endret av Sondre : 04. Mar. 2010 kl 16:41:52. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Eg følgjer opp med nyord frå den store verdsveven:
Nexte: Verb Definisjon: Å klikke Next på nokon i ChatRoulette, å kaldt avslå personen på overfladiske grunnlag innan veldig kort tid. I dagligtale: "Han viste meg k*ken, så eg nexta han" I dagligtale: "Connecta med ei pen jente, men så blei eg nexta.."
|
|
|
#5 |
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Kryssfordom
Substantiv Definisjon: Dersom ein person oppfyller to fordommar du har, blir den allereie eksisterande fordommen kraftig forsterka. I dagligtale: "Han var arbeidslaus OG frå Østfold, det gav meg kraftige kryssfordommar!"
Har som plan å ha minst éit prosjekt per subforum. Manglar per i dag 3D, Brukerfilmer og Scene (hjelp!?). Siste blogg: Norsk design i The Simpsons tanketom@twitter | tanketom@dåttnett Sist endret av tanketom : 06. Jul. 2010 kl 23:53:57. |
|
|
|
![]() |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|