|
|||||||
| Forsiden | Registrer | Forumregler | Blogger | Quotes | Chat | Medlemsliste | Søk | Dagens innlegg | Marker foraene som lest | Hjelp |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Som nettansvarleg for Studentradioen i Bergen, så driv eg óg å lagar enkelte programlogoar. Frokostblanding er det nye morgonprogrammet til radioen, og trengde difor naturleg nok ein logo.
Gjorde eit par forsøk bl.a. med ein frokostblandingsboks med namnet på, men det blei litt vel standard. Etter kvart gjekk eg over til ein tekstlogo. Naturleg nok måtte det stå "Frokostblanding", i tillegg la eg til nokre frukostelement; eit mjølkeglas og ei brødskive! ![]() Frokostblanding ![]() Frokostblanding, svart-kvit ![]() Frokostblanding, liten ![]() Kva trur de?
|
|
|
#2 |
|
Moderator
Konkurransestab
|
Jeg liker det!
Gjorde meg noen kjappe tanker når jeg leste trådtittelen, og kjente at jeg hadde vansker for å tenke utenfor "boksen", så jeg synes du har løst det på en god måte. Det er origialt, lett leselig, og gjenkjennbart. Det eneste jeg har å utsette er at B-en, eller brødskiva, virker litt kunstig rett på venstre side. Jeg forstår at det nok er for å forsterke dens funksjon som bokstav, men det blir på en måte litt for tydelig. Og jo, den vesle, forkorta logoen ga meg assosiasjoner til logoene i Adobe-pakken, noe den fete skrifttypen og friske bakgrunnsfargen med gradering nok må ta skylden for. Men det er kanskje bare meg ![]() Bra jobba ![]()
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Sted: Hjemme
Alder: 20
Rykte: 3
![]() |
Jeg fikk litt assosiasjoner til FaceBook av denne ^^
(Bare pga forkortelse, altså. Ikke pga det grafiske)
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Rykte: 2
![]() |
Jeg synes osten var litt for lite detaljer på, først trudde jeg det var en merkelapp med sånne nåler i.
Ellers veldig bra jobbet!
|
|
|
#5 | |||
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Sitat:
Ellers, takk for tilbakemeldinga! Om det var frykteleg originalt veit eg ikkje, men det var absolutt det beste av forslaga våre ![]() Sitat:
![]() Sitat:
Har som plan å ha minst éit prosjekt per subforum. Manglar per i dag 3D, Brukerfilmer og Scene (hjelp!?). Siste blogg: Norsk design i The Simpsons tanketom@twitter | tanketom@dåttnett Sist endret av tanketom : 28. Feb. 2010 kl 14:18:55. |
|||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
![]() |
Et par hull passer perfekt trur jeg, ja!
|
|
|
#7 |
|
Moderator
|
Denne var enkel og fin
Sier meg enig i skiva med osten, få inn et par "ostehull" så er vell den i boks ![]() Sånn for tankeprosessen sin del, hva med å leke mer med ordet "blanding" ? Hva med å gi bokstavene mer liv ved litt mer random plassering eller noe? Er ikke sikkert det blir bra, men jeg tenker i allefall på frokostblanding som en ganske rotete og uordnet form for frokost ![]()
DeviantART Nettsider til Inspirasjon Kreativia Blogg Innføring i Opphavsrett Kreativia Blogg Mine bilder her på Kreativia Tools of trade: Nikon D300, 16-85mm VR ED, CameraControlPro2, Adobe Design Premium CS4 MacBook Pro 15" |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
![]() |
Veldig bra! (Har ikke noe mer konstruktiv, spennende eller morsomt å skrive her)
Må si meg enig at den lille versjonen ligner på de fra Adobe pakka. Ligner skummelt på Fw. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Alder: 17
![]() |
Ble ikke særlig fan av denne, desverre.
Om det der er alt som skulle vært på en pakke, ville pakken sett veldig kjedelig ut.. alt for mye tomrom: ( Og frokostblanding er i en skål med melk i, så brødskiven og GLASSET med melk i har egentlig ingenting med frokostblanding å gjøre. Synes også at det øyet eller hva det er ble litt usaklig det og. Altså, prøver ikke å kritisere bildet eller noe, ville bare rette på det. Kreativt at du har brukt noen elementer istedet for bare ren tekst ![]() |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Supermoderator
Moderatoransvarlig
|
Vel, som eg skreiv: Me tenkte på å lage ein frokostblandingsboks (og prøvde litt forskjellige variantar), men gjekk vekk frå den idéen og laga ein tekstlogo i staden. Elementa i teksten er logoen :P
Og auget er den generelle logoen til Studentradioen i Bergen. Foreløbig er det strengt talt ikkje så mykje eg kan gjere med den ![]()
|
![]() |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|