|
|||||||
| Forsiden | Registrer | Forumregler | Blogger | Quotes | Chat | Medlemsliste | Søk | Dagens innlegg | Marker foraene som lest | Hjelp |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Medlem
Rykte: 0
![]() |
Heisann!
![]() Her er eksamensfilmen vår fra universitetet i Bergen, "Liten Penis". Den handler om en støttegruppe for menn som har små peniser. Feedback tas imot med takk, positivt og negativt ![]() |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
Fotosheriff
|
Ingen tvil ein morosam film. Litt barnslig humor til tross (men det er det vel ingen som treng å påpeike)
Skal eg peike på noko her må det vere at det blei litt slitsomt med den sangen såpass lenge. Halvparten hadde nok vore nok. Kanskje litt lang slutt, ikkje rulleteksten, men der dei synger. Ikkje så veldig farlig, men eg tykkjer det vart litt langdrygt. Elles tykkjer eg det er ein veldig bra og gjennomført produksjon. Tydeleg godt gjennomtenkt, god filming, klipping, lys osvosv Det var ein morosam film.
|
|
|
#5 |
|
Moderator
|
Denne var jo morsom haha :P Godt jobba!
DeviantART Nettsider til Inspirasjon Kreativia Blogg Innføring i Opphavsrett Kreativia Blogg Mine bilder her på Kreativia Tools of trade: Nikon D300, 16-85mm VR ED, CameraControlPro2, Adobe Design Premium CS4 MacBook Pro 15" |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Sted: Kongsberg
Alder: 18
Rykte: 3
![]() |
Hahaha, den var bra. Good work
![]()
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Rykte: 4
![]() |
Først og fremst, veldig artig film
Men en liten ting: "Faen, jeg tror jeg glemte mobilen" --> "I forgot my wallet" ??? |
|
|
|
![]() |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|